El proper dissabte 15 de març al matí, amb els usuaris del club social, visitarem el Museu Olímpic de Barcelona. Dins trobarem una amplia exposició sobre el món de l’esport en totes les seves modalitats. Trobarem un recorregut històric per cada branca de l’esport (atletisme, futbol, basket, ciclisme, motociclisme, etc). A més a més, a traves dels monitors i pantalles podrem cercar noticies, esdeveniments, etc, de moments determinats de l’historia esportiva.
Tot això juntament amb exposicions on podrem veure “in situ” un exemplar de Formula 1 al igual que diferents elements característics de diferents esports i com s’han anat transformant al llarg de la historia (bicicleta de Miguel Indurain...), etc.
En definitiva, un plaer educatiu i didàctic tant pels amants del esport com per curiosos que no tinguin res més a fer el cap de setmana. Us convidem a tots a que visiteu el Museu Olímpic de Barcelona i disfruteu tant com ho farem nosaltres el proper 15 de març.